Heippa!

Mulla on ollu muka niin kiireistä ettei oo kerenny kirjottaa, mutta nyt tulee postausta kuvilla kahen viikon eestä :3

Lulu naukuu

Elikkäs meidän vauva täytti 14.pvä 1 vee! Keikautin sen Sheba-purkin aamulla lautaselle ja tökkäsin palan herkkutikkua siihen kynttiläksi, ei mennyt kuin hutkaus ja se kakku oli mennyt parempiin suihin. Lulu ei kerennyt tulla edes maistamaan.

kakkua

Käytiin Keski-Suomessa taas viime viikonloppuna ja kissat tykkäsivät. Minä en tykännyt ihan niin paljon kun sairastuin siihen mahatautiin mikä täällä jyllää, mutta se ei onneksi kestänyt kuin yhden päivän. Hyh.
Lululle oli kauhistus kun taas joutui autoon. Foxi matkustaa kopassa ja Lulu kissojen turvavöissä. Ennen istuin kissojen kanssa takapenkillä, kun ajattelin sen rauhoittavan Lulua, mutta nykyään olen vaihtanut etupenkille ja ehkä Lulu maukuu hieman vähemmän kun saa enemmän tilaa itselleen. Olen koettanut feromonisuihkettakin, mutta ei se tunnu auttavan yhtään sen enempää. Foxi ei yleensä välitä vaan nukkuu koko matkan.



Nyt on ollu monta nättiä päivää ja oon päässy Foxin kanssa ulkoilemaan, niin niistä on pitäny ottaa kuvasia. Sain jopa kuvia siitä kun Foxi kiipeilee puissa, vaikka se hyppää yleensä niin pikaiseen alas etten kerkeä kaivamaan kännykkää taskusta. Tässä vähän kuvia eri ulkoilukerroilta.


tästä kaivettiin hiekat omaan niskaan





Olin tuossa Oulussa Sakustareissa käymäsellään kolme päivää ja kissat jäivät poikakaverin kanssa kolmestaan tänne siksi aikaa. Ei täällä oltu paljon nukuttu kun Foxi päätti herättää niin aikaisin :D Kyllä oli kissoilla mukavaa kun emo palasi takaisin kottiin <3 Lulu odotti jo innolla harjausta ja Foxi mahaa jolla tassuttaa, joten minä en hirveän sikeään uneen viime yönä päässyt.  

halusin näyttää minkälaista tuhoa
meidän terminaattorit saa aikaan 

kissa maton alla




nautitaan



ja nätti kuva Lulusta

Kommentit

Suositut tekstit